2012. március 1., csütörtök

Másnap délelőtt

Reggel 6:30. Egész éjjel forgolódtam, alig aludtam valamit, csak Krisztián járt a fejemben. Felkeltem fogat,hajat,arcot mostam, szépen felöltöztem,reggeliztem és elindultam az iskolában. Vártam mikor toppan elém Krisztián. Útközben legjobb barátnőmmel, Eszterrel találkoztam. -Szia!-mondta széles,huncut mosolyával.-Szia .-mondtam nagy vigyorral arcomon,amit már régen látott.-Mi történt tegnap "tanulás" közben,avagy helyett?-mondja nevetve.-Annyit beszélgettünk..Megismertem,és beleszerettem! A tegnapi délután az egyik legszebb délutánom volt! És egy csókot kaptam tőle búcsúzóként.-mondtam kicsit elpirulva.Nagy szemeket meresztett Eszter,aztán széles vigyorra váltott,miközben elmeséltem mindent neki. Elvégre neki mindent elmondhatok,és el is fogok. -Még én is szerelmes lettem belé!-mondta nevetve,és tudtam,hogy csak kötözködés képen mondta ezt. Lassan beértünk a suliba. Szerte szét néztem, megtalálom-e,és mikor hátra fordultam, majd vissza ott állt előttem Krisztián, a megszokott gyönyörű mosolyával. Eszter huncutul rám vigyorgott , majd ezt mondta :-Jól van nekem mennem kell,majd beszélünk. Szia!-ez alatt egy hatalmas puszit nyomott az arcomra. -Szia!-mondtam mosolyogva,majd teljes figyelmemet Krisztián töltötte be. -Hogy aludtál?-kérdezte, majd kezeit arcomra téve megcsókolt. Már megint zavarban voltam! Ez normális így?-Jól. És te?-mosolyogtam, majd átöleltem. Ő is átkarolt,majd úgy mentünk be az iskolába.-Jól,nagyon is! Főleg,hogy veled lehettem délután!-mosolygott. Beértünk a suliba,most mellém ült le. Minden osztálytársam sugdolózott és összenézett,mikor Krisztiánnal mentem be az órára. Leültünk,majd most erőt vettem magamon,és én csókoltam meg, aminek látszott,hogy nagyon örült. Egész órán leveleztünk,beszélgettünk. Majd a nap végén mondta,hogy délután átjön, majd lesmárolt. Őszintén szólva,majd kiugrottam a bőrömből! Haza értem,és megint következett az unalmas várakozás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése